آدرس
تهران، خیابان آزادی، بین نواب و اسکندری، برج سپهر، طبقه پنجم
پست الکترونیک
info@shopp.ir
پشتیبانی پذیرندگان
support@shopp.ir
فرصتهای همکاری
hr@shopp.ir
پیام خود را برای ما ارسال کنید
در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت
پرسشهای متداول
چطور میتوان از کارت خوان بانکی (POS) صندوق فروشگاهی استفاده کرد؟
پس از خرید صندوق فروشگاهی، مدارک لازم بابت اتصال به حساب بانکی شما، توسط همکاران شاپ دریافت شده و پس از تأییدیه شاپرک، کارت خوان بانکی دستگاه (POS) قابل استفاده خواهد بود.
چطور میتوانیم صندوق فروشگاهی مناسب کسبوکار خود را انتخاب کنیم؟
برای مشاوره و خرید صندوق فروشگاهی مناسب کسبوکارتان میتوانید با کارشناسان فروش شاپ با شماره تماس ۵۴۷۰۵۰۰۰ و داخلی ۳۴۷ تماس حاصل فرمایید.
آیا برای چاپ فاکتور به چاپگر جانبی نیاز است؟
خیر، با توجه به رویکرد یکپارچه شاپ، دستگاه شامل پرینتر و کارت خوان است که رسید پرداخت و فاکتور فروش را به صورت یکپارچه در اختیار شما قرار میدهد.
برای استفاده از POS دستگاه، حتماً باید در بانک خاصی حساب داشته باشیم؟
خیر، دستگاه کارت خوان صندوق فروشگاهی شاپ (POS) به تمامی بانکهای عضو شتاب متصل میشود.
آیا صندوقهای فروشگاهی شاپ، پشتیبانی دارند؟
بله، سختافزار دستگاه شامل ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است که شرایط گارانتی در قرارداد فروش ذکر میشود.
از چه طریقی میتوان صندوق فروشگاهی را به اینترنت متصل کرد؟
برای اتصال به اینترنت میتوانید از سیمکارت، کابل lan و wifi صندوق فروشگاهی استفاده کنید.
همین امروز شروع کنید!
برای اصولیترشدن مسیر کسبوکار کنار شما هستیم